torstai 25. lokakuuta 2012

Otsikko, joka kuvaa voimaantumisen tunnetta, mutta jossa ei ole enkkua eikä muotitermejä

Miksi Lilla Gummanin nimi on suomeksi "Pikku Ukko"? Sehän on tamma! Jumaliste.
Ha haa! 50 mikrogrammaa deekolmosta sekakäytettynä satsumoiden, porkkanoiden ja punajuuren kanssa alkaa toimia. Olo on muuttunut nuhjaisesta normaaliksi. Ajatus liikunnasta ei tunnut täydellisen vastenmieliseltä ja lamaannuttavan uuvuttavalta. Olen kirjoittanut jo kaksi sivua uusinta menestysromaaniani ja saanut siihen erilaisia ideoita (yksi päähenkilöistä on Karjalan evakko, Nasti Jänis, hieroja, kuppari ja tarinankertoja Jumalan armosta). Olen ollut lähes räjähtelemätön äitimuori. Olen tehnyt sosekeittoja saarioisten verilettujen sijaan. Olen ostellut uusia vaatteita: pissislegginsit ja varhaiskeski-ikäinen goes hillitysti disco -tunikan.

Tai sitten minulla on vain maaninen vaihe, joka päättyy kilometrin mittaiseen visalaskuun ja kuvitelmiin siitä, että televisio vakoilee minua.

Lisäksi minulla on vakaumus siitä, että jossakin täällä on pieni talo, joka tarvitsee minua ja Pikku Ukkelia ja Mansikki the Hamsteria asukkaakseen.

Kaamos! Puhu kädelle! Päätä ei kiinnosta!

2 kommenttia:

  1. :DDD

    mut hyvä että on parempi olo :)

    <3

    VastaaPoista
  2. En tiedä onko deekolme uskon vai kemian asia, ihan sama, kunhan toimii!

    VastaaPoista